วันอังคารที่ 30 สิงหาคม พ.ศ. 2559

รายงานออนไลน์แปลสรุปข่าวสารทางการออกแบบบรรจุภัณฑ์ 
เรื่อง 

Pizza Hut's Latest Packaging Innovation

เขียนโดย  Published on 
แปลสรุปเรื่องโดย นายรินณพัส  พงษ์ดี

ภาพที่ 1. Pizza Hut Box Doubles as a Movie Projector

Pizza and movie nights are obvious bedfollows, so Pizza Hut Hong Kong has created a pizza box which doubles as a movie projector. Ogilvy & Mather Group Hong Kong has patented the packaging, which involves a special container that comes with a projector lens embedded in the pizza saver that sits in the middle of the pie.
The box is available in four designs (based on romance, action, sci-fi and horror movie genres). Once the customer inserts the lens into the side of the box, they can scan a code on the box with their phone, place the phone on a stand, and start watching their choice of short film.
The box launched on April 17 in Hong Kong as a test market and Pizza Hut now plans to adapt the concept for other regional markets.




แปลด้วยเครื่องมือแปลภาษา Google

พิซซ่าและภาพยนตร์คืนเป็น bedfollows ที่เห็นได้ชัดดังนั้นพิซซ่าฮัทฮ่องกงได้สร้างกล่องพิซซ่าคู่ผสมซึ่งเป็นโปรเจ็กเตอร์ภาพยนตร์ โอกิลวี่แอนด์เมเธอร์กรุ๊ปฮ่องกงได้จดสิทธิบัตรบรรจุภัณฑ์ที่เกี่ยวข้องกับภาชนะพิเศษที่มาพร้อมกับเลนส์โปรเจคเตอร์ฝังตัวอยู่ในโปรแกรมรักษาพิซซ่าที่ตั้งอยู่ในช่วงกลางของวงกลม
กล่องสามารถใช้ได้ในสี่ออกแบบ (ขึ้นอยู่กับความโรแมนติก, การกระทำ, sci-fi และหนังสยองขวัญประเภท) เมื่อลูกค้าแทรกเลนส์เข้าทางด้านข้างของกล่องที่พวกเขาสามารถสแกนรหัสในกล่องที่มีโทรศัพท์ของพวกเขาวางโทรศัพท์ไว้บนขาตั้งและเริ่มดูทางเลือกของหนังสั้น
กล่องเปิดตัวเมื่อวันที่ 17 เดือนเมษายนในฮ่องกงเป็นตลาดที่มีการทดสอบและพิซซ่าฮัทในขณะนี้มีแผนจะปรับตัวเข้ากับแนวคิดสำหรับตลาดในภูมิภาคอื่น ๆ

ภาพที่ 2. DJ Pizza Box


You wouldn't think there was that much more you could do to a humble cardboard pizza box, but pizza purveyors seem determined to outdo each other by coming up with more outlandish packaging innovations. We've seen attempts by Pizza Hut to turn them into movie projectors, while Domino'shas turned them into Jack O' Lanterns. Now, Pizza Hut has unveiled what it's calling "the world's first playable DJ pizza box."
Created in partnership with printed electronics maker Novalia, the limited-edition pizza boxes sync via bluetooth to your laptop or smartphone and can be used with DJ-ing software. Users can select their favorite tracks and mix together just by pressing the cardboard controls. Pizza Hut's U.K. arm says the boxes will be given away at five of its restaurants that it will reveal on itsTwitter feed. In the meantime, you can enjoy DJ Vectra playiing with the box in the video seen here.



แปลด้วยเครื่องมือแปลภาษา Google

คุณจะไม่คิดว่าจะมีที่อื่น ๆ อีกมากมายที่คุณสามารถทำกับกระดาษแข็งกล่องพิซซ่าอ่อนน้อมถ่อมตน แต่ผู้จัดส่งพิซซ่าดูเหมือนมุ่งมั่นที่จะเอาชนะกันโดยมากับนวัตกรรมบรรจุภัณฑ์ต่างชาติมากขึ้น เราได้เห็นความพยายามของพิซซ่าฮัทเพื่อเปิดให้เป็นเครื่องฉายภาพยนตร์ในขณะที่โดมิโนได้เปิดให้เป็นโคมไฟแจ็ค O ' ตอนนี้พิซซ่าฮัทได้เปิดตัวสิ่งที่มันเรียก "ของโลกที่สามารถเล่นได้ครั้งแรกกล่องพิซซ่าดีเจ."
สร้างขึ้นในความร่วมมือกับผู้ผลิตอุปกรณ์อิเล็กทรอนิกส์พิมพ์ Novalia ที่กล่องพิซซ่า จำกัด รุ่นซิงค์ผ่านบลูทู ธ หรือแล็ปท็อปมาร์ทโฟนของคุณและสามารถนำมาใช้กับซอฟต์แวร์ดีเจไอเอ็นจี ผู้ใช้สามารถเลือกเพลงโปรดของพวกเขาและผสมกันเพียงแค่กดควบคุมกระดาษแข็ง พิซซ่าฮัทของสหราชอาณาจักรกล่าวว่าแขนกล่องจะได้รับไปที่ห้าของร้านอาหารของมันว่ามันจะเปิดเผยในฟีดทวิตเตอร์ของตน ในขณะเดียวกันคุณสามารถเพลิดเพลินกับดีเจ Vectra playiing พร้อมกล่องในวิดีโอที่เห็นนี่


ภาพที่ 3. 

A Flick Football Box Is Pizza Hut's Latest Packaging Innovation



Pizza Hut may need to get a little less innovative with its packaging, lest its boxes draw the spotlight away from what's inside. Previously, the fast feeder debuted containers that turned into a DJ turntable and a movie projector, and now, just in time for football season, the Yum Brands chain has introduced a Flick Football Box, complete with field, goal post, football triangles and even a scorecard.
The box come with any medium pizza, including those available on its $5 Flavor menu.
While the box adds a dose of fun to the meal, it also introduces a bit of real competition as well. Pizza Hut is inviting customers to share videos of their flick football skills in the "Flick Football Challenge," for a chance to win free pizza from its $5 Flavor Menu. Players enter by sharing their videos on Twitter with the @PizzaHut tag and hashtag #PizzaHutHut. Winners will be determined weekly according to different challenges, including the most creative flick, most consecutive flicks and longest flick.
Pizza Hut has also appointed Dallas Cowboys placekicker Dan Bailey, who coincidentally wears No. 5, as its Flick Football ambassador.
"We know our fans enjoy a little competition and we're happy to provide a platform that lets them get in on the game in a whole new way while watching their favorite team," said David Timm, chief marketing officer, Pizza Hut in a statement. "The box brings some excitement back to the classic Flick Football game, and we are proud to bring some entertainment to the table along with our $5 Flavor Menu."

http://www.wtvy.com/content/news/Pizza-Hut-Turns-Pizza-Box-Into-a-Game-Board-391737841.html

แปลด้วยเครื่องมือแปลภาษา Google

พิซซ่าฮัทอาจจำเป็นต้องได้รับน้อยนวัตกรรมที่มีบรรจุภัณฑ์เกรงว่ากล่องของวาดปอตไลท์ออกไปจากสิ่งที่อยู่ภายใน ก่อนหน้านี้ป้อนอย่างรวดเร็วออกมาภาชนะที่กลายเป็นแผ่นเสียงดีเจและเครื่องฉายภาพยนตร์และตอนนี้เพียงในเวลาสำหรับฤดูกาลฟุตบอล, ห่วงโซ่ Yum Brands ได้แนะนำกล่องฟุตบอล Flick สมบูรณ์ด้วยสนามเป้าหมายโพสต์, สามเหลี่ยมฟุตบอลและแม้กระทั่ง ดัชนีชี้วัด
กล่องพิซซ่ามาพร้อมกับสื่อใด ๆ รวมทั้งผู้ที่อยู่ในเมนูรส $ 5 ของมัน
ในขณะที่กล่องเพิ่มปริมาณของความสนุกสนานในการรับประทานอาหารก็ยังแนะนำบิตของการแข่งขันจริงเช่นกัน พิซซ่าฮัทเชิญชวนลูกค้าที่จะแบ่งปันวิดีโอของทักษะสะบัดฟุตบอลของพวกเขาใน "ปัดท้าทายฟุตบอล" สำหรับโอกาสที่จะชนะพิซซ่าฟรีจาก $ 5 เมนูรสของมัน ผู้เล่นใส่ด้วยการแบ่งปันวิดีโอของพวกเขาบนทวิตเตอร์ที่มีแท็ก @PizzaHut และ hashtag #PizzaHutHut ผู้ชนะจะได้รับการพิจารณาเป็นรายสัปดาห์ตามความท้าทายที่แตกต่างกันรวมทั้งสะบัดคิดสร้างสรรค์มากที่สุดตวัดติดต่อกันมากที่สุดและยาวที่สุดสะบัด
พิซซ่าฮัทยังได้รับการแต่งตั้งให้ดัลลัสเคาบอยเพลซคิกแดนเบลีย์ที่บังเอิญสวมฉบับที่ 5 เป็นทูตสะบัดฟุตบอล
"เรารู้ว่าแฟน ๆ ของเราเพลิดเพลินไปกับการแข่งขันน้อยและเรายินดีที่จะให้แพลตฟอร์มที่ช่วยให้พวกเขาได้รับในเกมในวิธีการใหม่ทั้งหมดในขณะที่ดูทีมโปรดของพวกเขา" เดวิด Timm, เจ้าหน้าที่ฝ่ายการตลาดพิซซ่าฮัทกล่าวว่าในการ คำแถลง "กล่องนำความตื่นเต้นบางอย่างกลับไปที่คลาสสิกสะบัด Football เกมและเรามีความภูมิใจที่จะนำความบันเทิงไปที่โต๊ะพร้อมกับ $ 5 เมนูรสของเรา."


ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น